ENC készülék kölcsönzés eseti használatra

Érvényes: 2018. március 1-jétől

 

A noroaming.hu weboldal használatával és megrendelése elküldésével Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta az oldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért.

 

Üzemeltető és szolgáltató
Cégnév: NO ROAMING Telekommunikációs Kft.
Székhely: 2100 Gödöllő, Damjanich u 30.
Postacím: 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám körút 2. Ipari Park Főépület
Adószám: 22936451-2-13
Cégjegyzékszám: 13 09 140346
Bankszámlaszám: 10700196-69989887-51100005
Szerződés nyelve: magyar
E-mail: info@noroaming.hu
Webáruház: www.noroaming.hu
Info: +36203800996
Technikai help desk: +36202610313

 

Felhasználó: az a személy, aki saját vagy cége nevében megrendeli Üzemeltető www.noroaming.hu weboldalán keresztül elérhető eszközeit, szolgáltatásait.

Kölcsönözhető termékek, szolgáltatások köre

Üzemeltető úgynevezett ENC, horvátországi autópályadíj fizető eszköz kölcsönzésével foglalkozik. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.

Kölcsönözhető eszközök megrendelésének elküldésével Felhasználó a kiválasztott eszközt az általa megadott járműfajtára és időtartamra eseti jelleggel kölcsönzi.

A megrendelés elküldése előtt Felhasználó köteles Üzemeltető weboldalán megismerni a kölcsönzés feltételeit (ÁSZF) és menetét. Felhasználó ezeket a megrendelés elküldésével tudomásul veszi és elfogadja, továbbá a megrendelés leadásával az alábbi információkat szándékosan megosztja Üzemeltetővel a teljesítés érdekében:

Név
Cím
Telefonszám
E-mail cím
Átvétel helye
Átvétel dátuma
Utazás/indulás dátuma
Visszaérkezés dátuma
Eszköz leadásának dátuma

 

Kölcsönözhető eszközök használatára vonatkozó feltételek:
Felhasználó tudomásul veszi, hogy az eszköz kizárólag Horvátországban és a megrendelés visszaigazolásban megjelölt időszakban használható a megrendeléskor megismert feltételekkel.
A megrendeléstől eltérő vagy hibás használatból eredően Felhasználónak a megrendelésben rögzítetteken felül további fizetési kötelezettsége keletkezhet.
Felhasználó felel a használat során tanúsított magatartásáért.

Felhasználó köteles az Eszközt kellő gondossággal használni, kezelni és megóvni. Ennek be nem tartásából származó minden felmerülő kárért anyagi felelősséggel tartozik, melynek maximális összege ENC készülékenként 30.000 Ft.

Üzemeltető a használat megkezdése előtt tájékoztatja Felhasználót az eszköz(ök) használatának módjáról weboldalán, illetve a használati útmutatót nyomtatott formában is mellékeli. A nem megfelelő behelyezés, beállítások, illetve használat következtében felmerülő költségek a Felhasználót terhelik.

A jelen szerződésben meghatározott határidőn túli (eszköz visszaküldésének dátuma), késedelmes eszközleadás esetén Szolgáltató jogosult napi 1000 Ft késedelmi díj felszámítására, mely az eszköz visszaérkezését követően fizetendő.

ENC eszközök esetén a megrendeléskor fizetett díjon felüli fogyasztás (úthasználat) esetén Szolgáltató jogosult annak használatról számlát kiállítani, melynek Felhasználó részéről határidőben történő megfizetéséhez kötheti a szolgáltatás további nyújtását.

 

Rendelés menete, árak, fizetési és szállítási lehetőségek

Az ENC eszköz kölcsönzéséhez a jármű fajtájának (listából kiválasztható) és a tervezett autópálya út meghatározása (útdíjat is tartalmazó legördülő menüből választható) szükséges. Ha megfelelőnek tartja a kiválasztott terméket és mennyiségét, akkor kérjük, hogy kattintson a Kosárba rakom gombra.

A Kosárban a kiválasztott termékek ára és mennyisége alatt feltüntetésre kerül a fizetendő Eszközfoglalási és adminisztrációs díj, amelynek díja 2018. március 1-jétől 5.000 Ft.

A Kosár oldalon van lehetőség a Kuponkód megadására és beváltására.

A Kosár összesen felületen kerül feltüntetésre az aktuálisan elérhető szállítási lehetőség és annak díja. A kiszállítás díja 2018. március 1-jétől 1.600 Ft.

A Tovább a pénztárhoz gombra kattintva juthat el a Pénztárba. Webshopunkban lehetősége van már új vásárlóként regisztrációval (fiók létrehozása), regisztráció nélkül vagy régi vásárlóként rendelnie.

  • Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott felhasználónevét/e-mail címét és jelszavát.
  • Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a fiók létrehozását bejelölve a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

Az eszköz bérléssel kapcsolatos információk feltüntetése kötelező.

A rendelés tartalmának feltüntetést követően szükséges az alábbi fizetési lehetőségek közül választani:

  • Utánvétel (készpénzes fizetés a termék átvételekor a futárszolgálatnak)
  • Banki előreutalás Szolgáltató CIB Banknál vezetett 107001966-69989887-51100005 számlájára (a megrendelés visszaigazolását követően legkésőbb a tervezett átvételi időpont előtt 72 óráig)
  • Online bankkártyás fizetés (a CIB Bank Zrt. biztonságos felületén keresztül)

Ha egyetért a megrendeléssel és elfogadta az általános szerződési feltételeket, a megrendelés elküldéséhez kattintson a Megrendelés elküldése gombra.

 

Szállítási feltételek

Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy legkésőbb a Megrendelő által az Átvétel dátuma mezőben megadott napon vagy azt megelőzően (1-2 nappal) történjen meg az eszköz(ök) kiszállítása, azonban mivel a házhoz szállításért felelős alvállalkozó partnerek munkaszervezéséért felelősséget vállalni nem tud, ezért a szállítás történhet más napon is.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

Megrendelés
A megrendelés akkor válik érvényessé, ha azt az ügyfélszolgálat telefonon vagy e-mailben visszaigazolja.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag/szállítási díj ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Eszközök visszaküldése
Megrendelő köteles az eszköz(öke)t legkésőbb a megrendelésében a Leadás időpontja mezőben megadott napon Szolgáltató 2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám körút 2. Ipari Park Főépület számú telephelyére címezve lehetőség szerint annak eredeti csomagolásában, regisztrált küldeményként feladni vagy egyéb módon gondoskodni annak ezen címre történő eljuttatásáról.

A megrendelésben meghatározott határidőn túli (eszköz leadásának dátuma), késedelmes eszközleadás esetén Szolgáltató jogosult maximum napi 1000 Ft késedelmi díj felszámítására, mely az eszköz visszaérkezését követően az elszámolásban érvényesíthető.

Amennyiben az eszköz leadásának megjelölt dátumát követő 15 napon belül Felhasználó az eszközt nem adja le, úgy Szolgáltató azt elveszettnek tekinti, és Felhasználónak ENC készülékenként 30.000,-Ft fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

Elszámolás
A webshop által adott útszakaszra előrejelzett autópálya díj az eszköz átvételéig fizetendő úthasználati díj előleg összegét jelenti. Ez nagyságrendileg a kiválasztott út oda-vissza díját fedezi. A pontos elszámolás az eszköz leadását követően történik. Ekkor kerül ellenőrzésre, hogy a nyilvántartás szerint az eszközzel merre járt, és hogy azoknak az utaknak mennyi a díja. Ez alapján az előre fizetett előleggel utólag elszámolunk (ha kevesebbet használt, akkor visszautalunk, ha többet, akkor annak összegéről számlát állítunk ki). Az eszközöket korlátlanul lehet használni, nem csak az előleg erejéig. Amennyiben az előlegnél többet használja (túlhasználat), úgy a plusz költségeket az eszköz leadását követően kell rendezni.

Az eszközfoglalási és adminisztrációs díj a megadott átvételi nap előtt legalább 72 órával (3 nap) történő lemondás esetén szintén visszautalásra kerül. Amennyiben az átvételi nap előtt 72 óráig nem kerül lemondásra, az eszközfoglalási és adminisztrációs díj levonásra kerül.

Az esetleges visszautaláshoz Önnek meg kell adnia egy magyarországi bankszámla számát, amelyre a visszautalás teljesíthető. Lehetőség van a túlfizetés kuponra váltására, amely így a következő vásárlás esetén felhasználható.

Túlhasználat esetén, az elszámolást követően kiállított számlát elektronikus úton juttatjuk el a megrendelésben megadott e-mail címre. A fizetési határidő 8 nap. Késedelmes fizetés esetén a Ptk. szerint járunk el. A Szolgáltató pénzügyi partnere a Credit Controll Kft.

Amennyiben átvette az eszközt, de nem használja, úgy nem kerül elszámolásra úthasználati díj, a teljes úthasználati díj visszautalásra kerül, azonban a kiszállítási valamint az eszközfoglalási és adminisztrációs díj levonásra kerül.


Vásárlás esetén az elállás joga

A megrendeléstől a felhasználónak a megrendelt eszköz kiszállítását megelőző 72 óráig joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a No Roaming Kft. köteles az esetlegesen előre kifizetett díjat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást követő 14 napon belül.

Amennyiben az eszköz a visszaigazolt megrendelés alapján már kiszállítási állapotban van, tehát a kiszállítást megelőző 72 órában, a visszatérítés az eszközfoglalási és adminisztrációs díjra, valamint a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.

Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd: A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.


Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a megrendelésre.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 8 nap beszámításakor. A levelet ajánlott levélként vagy csomagként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

 

Adatkezelés
A weboldal használata során rendelkezésére bocsátott adatait bizalmasan kezeljük. Amennyiben Ön a https://enc.utdij.hu vagy a https://enckeszulek.hu weboldalakról érkezett webshopunkba, megrendelése elküldésével hozzájárul, hogy a No Roaming Kft. a NAIH-139363/2018. számú adatkezelés alapján átadja nevét és e-mail címét a Biorobotok Informatikai és Adatfeldolgozási Kft-nek. Egyéb esetben a rendelkezésünkre bocsátott adatokat harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve ha az a teljesítés érdekében alvállalkozónkként működik közre, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk. Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvénynek megfelelően járunk el.

Neve, e-mail címe megadásával feliratkozik hírlevelünkre, melyben kizárólag akcióinkról, szolgáltatásainkról, termékeinkről küldünk tájékoztatást. Hírlevélről bármikor lehetősége van leiratkozni a hírlevélben feltüntetett Leiratkozás gomb segítségével.

A megrendelt termékről számla készül, mely a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

 

Az üzemeltető weboldalának tárhelyszolgáltatója

Drávanet Zrt. 1138 Budapest Váci út 188., Telefon: 80/811-118, Fax: 1/890-0891, Email: info@dravanet.hu

 

A feltüntetett árak bruttó árak.

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. szabályai az irányadók.

Kelt: 2018. 03. 01.